MOST! – 7. rész

Figyelem! A sorozat egyes epizódjai erotikus jeleneteket tartalmaznak, ezért megtekintésük csak felnőtt olvasóknak ajánlott!

Ahogy hazafelé sétált, próbálta másfelé terelni a gondolatait, bár nem volt egyszerű. Ez azért mégse az a helyzet, amit az utcán kell átgondolni. Megcsörrent a telefonja. Tudta, hogy Briginek most már nem kell Timitől megkérdeznie a számát, de ez azért mégis gyorsnak tűnt. Hirtelen megkönnyebbülést érzet, amikor nem egy telefonszámot látott, hiszen Brigié még nem volt elmentve. Timi volt.

-              Képzeld, kaptam egy SMS-t Brigitől! – mondta lelkesen a kölcsönös üdvözlés után. Csak annyit írt, hogy köszöni a közreműködést. Most alszik egyet, és később visszahív.

-              Többet én sem mondhatok, de a köszönet részemről is jár. Most rajtunk a sor, hogy mit kezdünk vele. Te megtetted, ami egy baráttól szinte természetes. Most már én is tudok aludni, remélem. Az éjszaka nem sok mindenre volt használtató.

Ádám mielőtt lefeküdt volna, elmentette Brigi számát a mobiljába. Gondolkodott ugyan, hogy netezzen e még egy kicsit, de inkább a délelőtt eseményeit futotta át még egyszer, így legalább lesz kiről álmodnia, még akkor is, ha nem igazán szokott. Mikor felébredt, csak arra emlékezett, hogy különféle telefonmárkák sorakoztak az íróasztalán. Rábökött az egyikre, amelyiken egy alma volt. Egyetlen szépséghibája az volt, hogy hiányzott belőle egy darabka. Mire rádöbbent, hogy felébredt, az is beugrott, hogy az asztalon felejtette, és az ágyból nem éri el. Még soha nem bántotta ennyire, hogy nem tudta időben felvenni. Azonnal hívta Brigit, és bármennyire is próbált volna valami piszkálódással előrukkolni, ehhez még kába volt, így inkább nem erőltette. A lánynak viszont volt néhány perc fórja, hogy kigondolja mivel is kezdje, hiszen ennyivel korábban ébredt.

-              Jó reggelt lustaság! – búgta jól kivehetően mosolygós szájjal.

-              Neked is jó délutánt, és most már nekem is tényleg jó lesz, legalábbis remélem.

-              Nocsak, miből gondolod, hogy jó lesz? – kérdezte a lány sejtelmesen.

-              Abból, hogy gondolom most is meghívsz egy teára, az reggel is bejött.

-              A teára én is gondoltam, de ezt most neked kell leszervezned, mert Dóri is előkerült, és egy édes hármashoz még gondolom, korai lenne.

-              Oh, olyat még én sem csináltam, de lehet, még várnék vele egy kicsit! Akkor találkozzunk a Páros Kávéháznál, az mindenkinek egyforma távolságra van, és gyorsan oda is érünk.

-              Akkor igyekezned kell, mert én mindjárt ott vagyok! – nevetett nagyot a lány.

-              Ha letehetném a telefont, akár fel is öltözhetnék – hozta végre a stílusát a fiú.

-              Hülyén mutatnál meztelenül egy bögrével a kezedben az biztos! Na, gyere már!

Brigi már tényleg az ajtó előtt állt, és úgy gondolta egy fagyi még belefér, mielőtt találkoznak.

-              A francba, a fagyi mellett már megint nem lesz csókolózás – szólalt meg kissé váratlanul Ádám a háta mögött.

-              Ja, ja, úgy látszik nekem ezekkel a védjegyekkel nincs szerencsém, talán előbb-utóbb meg kellene tőlük szabadulnunk.

A fiú csak bólintott. Kézen fogva sétáltak az egyik szabad asztalhoz, és addig nem engedték el egymást, míg az italokat meg nem hozták.

(folyt. köv.) itt