A hír szent, a vélemény szabad(on szárnyaló)

(lépcső)Házon kívül

(lépcső)Házon kívül

Elő a farháttal!

2022. január 15. - Jumbóka

Ez a farhát-szindróma olyan gyorsan futott végig az országon, mint a koronavírus. Még a mémek száma is megközelítette a két közéleti téma emlegetettségét. Pedig ez utóbbi intézkedés már önmagában is mém.

Biztos vagyok benne, hogy a téma még sokáig terítéken lesz, ezért senki nincs elkésve, akinek van még mondanivalója ezzel kapcsolatban. A választásokig biztosan. Még lehet, hogy tanúi leszünk olyan statisztikáknak is, amelyekből világosan kiderül, hogy hány csirkének kellett feláldozni magát a hatósági árazás oltárán.

csirkecsalad.jpg

Úgy gondolom azért több álszent ember van ebben az országban, mint amennyi azoknak a száma, akiknek egyetlen „luxusélelmiszere” lenne a csirkének ezen „végződése”. Bár kétségtelen, hogy sokan vannak, akiknek a „pipileves” egyetlen tartalmas része ez a szó szerint csont és bőr testrész.

Olyan összefüggést is olvastam, ami párhuzamba állítja a több ezer milliárdos nyugdíjvagyonnak a nem mindenki számára világos kezelését, és ezt a püspökfalatot megelőző részt. Igaz, hogy az első elvették, ezt a mostanit mag adják. Na persze nem ingyen, néhány tíz forinttal olcsóbban, mint eddig. De ha már ennyit emlegettük a gasztronómiát, elmesélem a mai ebédem történetének egy részét.

Nagyon sok helyen – főleg kommentben – olvasható, hogy az unalmasnak vagy százszor lerágott (csirkefarhát) csontnak talált írásokat egy szűk mondattal minősítik. pl.: Nálunk meg mákos tészta volt ebédre. Ami persze ugyanúgy nem érdekel senkit.

Természetesen az én ebédem sem egy közérdekű adat, nem is kell igényelni a kiadását, megteszem ingyenesen és önként. Mivel az állapotom most nem engedett meg egy nagy bevásárló körutat, ezért kerestem egy olyan „intézményt” ahol meg lehet venni egy szombat-vasárnapi ebéd minél több hozzávalóját. Nem éppen a legolcsóbb, (sőt) de legalább közel volt. De nagyon szomorúan tapasztaltam, hogy a kormány egyik kedvencének (a klasszikus 3 betűs élelmiszer lánc, visszafelé olvasva) kínálata ugyan széles volt, de siralmas állapotban. Ráadásul az általam kiválasztott „alkatrészek” mindegyike hagyott maga után több kevesebb kívánnivalót. Paprika, paradicsom, krumpli, hagyma, darált hús. Gondolom mindenkinek feltűnt, hogy ezek alapvető élelmiszerek. Tudom, nem az éppen aktuális rendelet értelmében, hanem valójában. (Fagyott, állott, zsíros, no meg hasonló jelzővel volt illethető, „féleségétől” függően.) Olyannyira elszomorított a látvány, hogy a csirkefarhátig már el sem jutottam. Még belegondolni, hogy milyen lehetett, főleg, ha már így „leolcsósították”.

Én azért kihoztam a lehetőségekből a maximumot! Bolonyai spagetti! Mindenkinek jó étvágyat és kellemes hétvégét! Remélem, holnapra meggyógyulok, és meg is tudom enni! Legfeljebb nem nézek tévét, hogy ne kapjon el megint a rosszullét.

Kép: Pixabay

üdv: Jumbóka a #Fejszelep, és a #BloggerKépző ajánlásával

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsohazonkivul.blog.hu/api/trackback/id/tr4016814178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 16:56:13

@6.Lenin: figyelj, kriptaszökevény:
annak van igaza, aki lnek a szavazatával kormányra kerül egy párt. Ez a választási rendszer sajátossága/ hibája.
Te igazoltad, hogy nem a legtöbb szavazatot kapó nyeri a választást. A választás nyertese kormányozni fog, a vesztese nem.
Ebben megállapodhatunk, hisz te is leírtad a példádban.
A kérdés az, aki a hülyékre hallgat, és elbukja a párt a választást, annak igaza volt-e, vagy tévedett?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 16:58:55

@6.Lenin: "
Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió"

A 43% NEM többség. 50% felett hívjuk többségnek.
A legtöbb szavazatot kapó párt volt a fidesz, de ez nem a szavazatok többsége. Te beszélni magyart? Vagy a matematika jelent túlzott kihívást?

6.Lenin 2022.01.18. 17:13:47

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te szándékosan kevered a dolgokat, vagy tényleg nem érted, amit olvasol.

Pont most olvastam G. Nagy Gábor blogján, amint szintén kiforgatsz mindent.

szerintem te valójában nem értesz semmihez sem, de nagyon okosnak képzeled magad, de pont ezek a kiforgatások lepleznek le.

Mo-on van kb 8 millió VÁLSZTÁSRA jogosult. Jó esetben ennek a 60-70%-a él is ezzel a joggal.

A nyertes többséget mindig, mindenhol a résztvevők közül azok jelentik, akik a legtöbb érvényes szavazatot adják le valakire. Aki nem él a szavazati jogával, az nem számít. Véleménye lehet, de nem ér semmit, a választással kapcsolatban.
A kormányzóképesség megint mást jelent.

A másik blogon is nagyon kevered a dolgokat, pláne, ha megcáfolták a hülyeségeidet. Rögtön másra tereled a dolgot.
Átlátszó vagy, mint egy betört putriablak.

6.Lenin 2022.01.18. 17:20:52

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Te tényleg vagy nem érted, vagy szándékosan keversz össze dolgokat?

Írni azt szeretsz, ebben nincs vita köztünk. Főleg marhaságokat.

A 100m-es síkfutáson 12-en indultak. Egy befutó ért be elsőnek, de valójában nem ő nyert, hiszen a többi 11 is beért a célba. Össze is verekedtek az elsőnek járó díjért.

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.18. 20:14:04

Ne baszakodj mán Lenin, úgy se tudsz számolni. Inkább lefetyelj csak tovább!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 22:20:06

@6.Lenin: te idióta, te kevered a szezont a faszommal! Ötmillió érvényes(!) szavazatból 2.144 ezer fidesz, 2700 ezer nem fidesz szavazat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 22:22:20

@6.Lenin: Fidesz-KDNP2 142 14243,55%122 63895,49%2 264 78044,87%13366,83%kormánypártMSZP–EGYÜTT–DK–PM–MLP1 289 31126,21%1 4951,16%1 290 80625,57%3819,10%ellenzékJobbik Magyarországért Mozgalom (Jobbik)1 017 55020,69%2 9262,28%1 020 47620,22%2311,56%ellenzékLehet Más a Politika (LMP)268 8405,47%5740,45%269 4145,34%52,51%ellenzékMagyar Munkáspárt (Munkáspárt)28 2600,57%630,05%28 3230,56%--nem jutottak beA Haza Nem Eladó Mozgalom Párt23 4780,48%290,02%23 5070,47%--nem jutottak beSeres Mária Szövetségesei (SMS)22 1920,45%270,02%22 2190,44%--nem jutottak beTöbbi párt (11 db)107 6182,18%6770,52%108 2952,70%——nem jutottak beÖsszesen4 899 391

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 23:22:41

@6.Lenin: igen, és te azt mondtad, aki elsőnek ért be, az volt többen!!!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 23:31:32

@6.Lenin: "A másik blogon is nagyon kevered a dolgokat, pláne, ha megcáfolták a hülyeségeidet. Rögtön másra tereled a dolgot"

Érvelési hiba. Menj vissza a mauzóleumba. Hazudsz, terelsz, félrebeszélsz. Tényleg nem kéne gyógyszerre innod.

Sehol nem mondtam, hogy 10 millió. 5 millió szavazóról volt szó, aminek a 43,5%-a szavazott a fideszre. Ez nem a többség. A többség az 50% plusz egy.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 23:37:41

@6.Lenin: onnan indultunk, hogy aki hülyékre hallgatott, az nem a fideszre szavazott. Az tévedett, tehát nincs igaza. Ez a szavazók többsége volt. Tehát önmagad cáfoltad. A többség nem akarta a fideszt. Kivezt, ki azt, de nem a fideszt.
Amit én állítottam, az pusztán annyi, hogy nem annak van igaza, aki a többségre hallgat. Tudod, a légy és a lószar.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 23:40:27

@6.Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió"

A 43% NEM többség. 50% felett hívjuk többségnek

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.18. 23:41:59

@6.Lenin: A másik blogon is nagyon kevered a dolgokat, pláne, ha megcáfolták a hülyeségeidet. Rögtön másra tereled a dolgot"

Nem cáfoltak meg semmit. Azt érvekkel, tényekkel lehet. Te sem cáfolsz, itt adatokat csak én hoztam.

6.Lenin 2022.01.19. 09:22:16

@Igazamvanvagyigazamvan?:

De az a 2,7 millió hány pártra szavazott. Akik 5 %-ot kaptak, azokra 95 % nemmel szavazott.
A logikád egy rakás szart ér. A futós példát a te logikád szerint írtam.

A másik blogon se értetted még azt sem, amit te írtál. Leponex elmagyarázta, de te abból semmit sem fogtál fel.

Egy választáson az nyer, AKIKRE a legtöbb érvényes szavazatot adják. A futóversenyen is az nyer AKI ELSŐNEK ÉR a célba. Nem vagy képes megérteni. Kevered a fogalmakat.
A szavazáson részt vettek többsége, és az érvényes szavazatok többsége az két külön kategória, ezeket kevered.
A nő is ember, a férfi is, meg aki vasalónak képzeli magát az is. De az egyik csoport normális, a másik meg kretén.Ez egy másik kategória. Mindegyik tény, csak nem összehasonlítható tény.
Azt értem, hogy amennyiben beégsz, előjössz mindenféle marhasággal, de annak már semmi jelentősége nincs.
Te azt szeretnéd, ha mindenben CSAK neked lehetne igazad, de ezt inkább egy szakorvos tudná a helyén kezelni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 09:36:48

@6.Lenin: te idióta, már leírtam, nem vonom kétségbe a fidesz győzelmét. Pusztán azt mondtam, az, hogy tömegek szavaztak a fideszre, nem jelenti, hogy nem tévedhettek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 09:38:58

@6.Lenin: Folyamatosan érvelési hibát ejtesz. Szalmabáb, másra hivatkozás. Leponex egy egész más témában írt, semmi köze ehhez.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 09:42:00

@6.Lenin: Leponex szerint mindenről a zõldek tehetnek, összemossa a kapitalizmust a zöld mozgalmakkal. Mi köze ahhoz, hogy kétmilliárd légy nem tévedhet?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 09:47:38

@6.Lenin: "
De az a 2,7 millió hány pártra szavazott. Akik 5 %-ot kaptak, azokra 95 % nemmel szavazott"

Hú, vazze, te tényleg idióta vagy.
2,1 millió a fideszre szavazott, 2,7 millió ellene. Ebből neked az jön le, hogy a fideszre többen szavaztak, tehát nekik van igazuk. Nem, a fideszre többen szavaztak, mint az mszpre, vagy a jobbikra, vagy tetszőleges más pártra.
A fidesz győzõtt, de ez nem 50% fölötti győzelmet jelent. Erre egyszer volt példa, a Horn kormányt köszönhetjük neki. Igazuk volt?

6.Lenin 2022.01.19. 09:51:21

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Én nem a Fidesz győzelméről írtam eddig, hanem a te kifordított logikádról.
Most olvastam a leponexnek írt válaszaidat is. Detto.

Szeretsz írni, főleg hülyeségeket. Egyetlen célod, bizonyítani, hogy mindig, mindenben neked lehet csak igazad. Szerintem el kéne már menned egy szakemberhez.

"tömegek szavaztak a fideszre, nem jelenti, hogy nem tévedhettek."

Akkor szerinted mi volt az az érdek számukra, amiért a Fideszre szavaztak, vagy a DK-ra, vagy akár melyik pártra? Zsigerből? Igen, lehet, de nem ez volt a kérdés. Az volt a kérdés, hogy miért is nyertek. A válasz pedig az, hogy rájuk adták az érvényes szavazatok többségét. A többiekre kevesebbet. DE ha megnézzük, hogy kb 7 milliárd ember él a Földön, akkor a Fidesz nagyon kevés szavazatot kapott. Ha csak a környező országok szavazatra jogosultak számát nézzük, akkor is.

Én is csak annyit tudok neked mondani, mint leponex, te egy troll lehetsz csak. Én ehhez csak annyit, hogy a gyengébbek közül.

6.Lenin 2022.01.19. 09:54:46

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Már menekülsz, kevered a fogalmakat. Átlátszó vagy, mint egy betört ablak a putrin. Kár erőlködnöd.

Először gondolkodni kell, aztán írni, miután megértetted, hogy miről is van szó tulajdonképpen. Te ezt a sorrendet képtelen vagy betartani.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 10:07:29

@6.Lenin: "Az volt a kérdés, hogy miért is nyertek. A válasz pedig az, hogy rájuk adták az érvényes szavazatok többségét"
Ez mikor merült fel? Mert ezt nem vontam kétségbe.
Szalmabáb érvelés.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 10:10:03

@6.Lenin: ùj szempontokat hozol fel, olyan érveket tulajdonítasz nekem, amiket nem mondtam, majd azzal vitázol. Aztán még Leponexre is hivatkozol, mint felsőbbrendű lényre. Nem, attól nem lesz igazad, hogy Leponex téved.
És igen, kétmillió ember is tévedhet.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 10:12:29

@6.Lenin: "menekülsz, kevered a fogalmakat"
Újabb érvelési hiba. A saját tévedésed tulajdonítod nekem. Sosem kevertem a többség (esetleg téves) véleményét a szavazás eredményével. Ezt te kõvetted el.

6.Lenin 2022.01.19. 10:21:19

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem arról volt szó, hogy tévedhet, vagy nem, hanem arról a Fideszre adták az érvényes szavazatok többségét azok közül, akik részt is vettek a szavazáson.

Ezt te írtad:

"IGAZAMVANVAGYIGAZAMVAN?2022.01.18. 23:40:27
@6.Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió"

A 43% NEM többség. 50% felett hívjuk többségnek"

De idézhetnék még, de minek. Nem ér ez annyit. Kevered a fogalmakat, a fenti idézet is bizonyítja.

Mivel a Fidesz nyerte a választás, csak ők kaphatták az érvényes szavaztok többségét azok közül, akik részt is vettek a szavazáson.

Az 50 %-os többség teljesen máshol jelent mást.

6.Lenin 2022.01.19. 10:30:57

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Mást se csinálsz csak kevered a szart.

Nem vagyok szakorvos, nem tudom kezelni a problémádat, fordulj inkább valóban azokhoz, akik értenek is a problémáidhoz.

A győztes kategóriához mi köze annak, hogy valakik valamit tévesen tartanak, valaminek?

Aki elsőnek ér a célba, mi köze ahhoz, hogy esetleg elsőként a bal lába volt elöl, és nem a jobb lába? Egyetlen feltétele a győzelemnek, hogy az első legyen a többiek közül. Sőt az se kizáró, hogy a lába hamarább érjen be mint a mellkasa. A lábával nem is tudná elszakítani a célszalagot.

Kezdesz kurvára unalmas lenni a ezzel a szarkeveréssel.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 10:53:41

@6.Lenin: te tényleg nem beszélni magyart?
Az érvényes szavazatok száma: 5 milliò
a szavazatok többsége: 2, 501 millió
a fideszre szavazott: 2,120 millió

Szerinted a szavazatok többségét, azaz 2,501 milliót kapott a fidesz???

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 10:55:47

@6.Lenin: a fidesz az egy pártra leadott legtöbb szavazatot kapta. Ez nem fedi le a szavazatok többsége fogalmát.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:01:50

@6.Lenin: ".Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió""

A megfogalmazásod eleve helytelen, hisz aki részt vett a szavazáson, csak egy szavazatot adhatott le. De, mégegyszer: az mszp 50% fölötti 2994-es győzelme kivételével az érvényes szavazatok többségét még egy párt sem nyerte el.

Adott esetben lenni kéne egy pártnak, amelyik 2500 ezernél több szavazatot kapott. Nem volt ilyen.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:02:47

@6.Lenin: futóverseny: 10 induló közül 4 ér célba. A tõbbség célbaért, vagy kiesett?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:09:18

@6.Lenin: egy osztályban 10 tanuló kõzül 4 fiù hat lány. Kik vannak többségben?

6.Lenin 2022.01.19. 11:09:47

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Az EGY pártra, pártszövetségre leadott érvényes szavazatok száma adja ki, hogy ki a győztes.Ez pediglen még véletlenül sem a legkevesebbet jelenti.

Csak kevered a dolgokat. Ez már nálad tök be van égve.

Ha a többség számít, akkor miért nem az ellenzék nyert? Mert az nem EGY pátot jelent, törvényellenes lenne.

A 100-es futáson is mindenki beért az első után, mégsem ők nyernek. Mert a szabály más ír elő. A vt-ben is pontosan meg van határozva a nyertes.

Te hol erről beszélsz, hol másról, vagy egy teljesen más kérdésről.

Én végig arról beszélek, hogy a Fidesz kapta a legtöbb érvényes szavazatot azoktól, akik úgy gondolták ez a legjobb verzió a SZÁMUKRA. Én is ezt gondoltam.
Én nem beszéltem másokkal, lehet, te igen, és volt olyan is, akik utálják a Fideszt de kibaszásból mégis rájuk szavaztak. Lehetséges, de én nem erről írtam eddig, mert az egy más kérdés. Az meg nem érdekel, hogy néhány keretén közben mire gondolhatott, vagy te mit gondolsz bele.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:10:01

@6.Lenin: már értem, kik szavaznak a fideszre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:11:28

@6.Lenin: ".Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió""

Szalmabáb érvelés. Még mindig.
Sose mondtam ilyet.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:13:56

@6.Lenin: ".Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió""

"Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió"

Az érvényes szavazatok száma 5 millió. 2,12 ennek NEM a többsége.

Matek sose ment?

6.Lenin 2022.01.19. 11:16:33

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ne égesd már magad ennyire.

A kérdés nem az, hogy kik értek célba, hanem az, hogy KI A NYERTES.

Mi a kérdés , ha a lányok vannak többségben? Hánynak van pöcse? Mert akkor lehet a fiúk lennének többségbe, mert a 6 lány közül 3- nak pöcse van, de lánynak mondja magát, de a szünetben felkalapálták a másik hármat, tehát valóban fiúként funkcionálnak. Csak ma kretének inkább.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:17:24

@6.Lenin: ennek ellenére, még mindig állítom, ez nem hivatkozási alap. Ha 5 millióan szavaztak volna a fideszre, akkor sem jelenti azt, hogy igazuk van.
Ez nem többségi kérdés, egyszerůen nincs közte összefüggés. Az igazság nem tömegarányos.
Ne menj kétmilliárd légy után, mert kétmilliárd nem tévedhet, hisz sokan vannak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:18:31

@6.Lenin: "kérdés nem az, hogy kik értek célba, hanem az, hogy KI A NYERTES"

Mikor fogod már fel, hogy sose vontam kétsègbe a fidesz győzelmét?
Terelsz.

6.Lenin 2022.01.19. 11:21:04

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem is azt mondtam, mert ezt én mondom.

Kezdem azt hinni, hogy te szándékosan csinálsz magadból hülyét. Lelked rajta, szórakozz mással, de én továbbra is meg fogom neked írni, hogy egy kretén vagy (ha lesz hozzá kedvem)

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:22:17

@6.Lenin: "a kérdés , ha a lányok vannak többségben? Hánynak van pöcse? Mert akkor lehet a fiúk lennének többségbe, mert a 6 lány közül 3- nak pöcse van, de lánynak mondja magát, de a szünetben felkalapálták a másik hármat, tehát valóban fiúként funkcionálnak. Csak ma kretének inkább"

Jujj. Direkt hülyeséget írsz, csak ne kelljen számolnod...

10 emberből 4 Lenin, a többi nem Lenin.
A nem leninek vannak többen, vagy a Leninek?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:24:19

@6.Lenin: ja, fiùkról és lányokról írtam. Nem írtam hermafroditákról. Sem homoszexuálisokról. Akkora hûlye vagy, hogy Magyarország szégyelli magát miattad.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:25:23

@Igazamvanvagyigazamvan?: " magát, de a szünetben felkalapálták a másik hármat, tehát valóban fiúként funkcionálnak. Csak ma kretének inkább"

Ez saját tapasztalat lehet, így lettél fideszes.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 11:26:46

@6.Lenin: szerintem az csinál magából hûlyét, aki azt állítja, a 4 az több, mint 10-nek a fele!

6.Lenin 2022.01.19. 11:40:11

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió"

Az érvényes szavazatok száma 5 millió. 2,12 ennek NEM a többsége.

Mi köze a kettőnek egymáshoz? Semmi, de valójában kétségbe vonod a , hogy ki a győztes, és miért is.

Te írtál a megállapításomra egy nem oda illő választ.

A te válaszod arra a kérdésre lenne megfelelő, mennyi volt a választáson az érvénye szavazatok száma.

"Az érvényes szavazatok száma 5 millió. 2,12 ennek NEM a többsége."

Ezt válaszoltad arra, hogy mennyi volt az EGY PÁRTRA leadott érvényes szavazatok száma. Ugyanis ez a feltétele annak, ki nyeri a választást.

Az a része engem nem érdekel, hogy ez a szitu neked szar, és belekötsz minden szarba, igazolván, nem értesz a szituval egyet. De ez a te bárgyú igyekezeted, ÉRDEKTELEN.

Te ne hivatkozz a 2 millió légyre. Csak akkor, ha közéjük tartozol te is. Akkor elfogadom, te azt tartod jónak, ha a lószarban turkálhatsz. Akkor sincs igazad mások szerint, csak te így érzed magad jól. Mert az igazság mindig máshol van, mert az egy teljesen más kérdés.

Miért mindig másról beszélsz, ha nem vonod kétségbe a Fidesz győzelmét?

Nem ők a többség, nincs igazuk akik rájuk szavaztak (vagy nem biztos, hogy igazuk is van) EZEK mi a lófasz jelentenek? KÉTSÉGEID VANNAK, és ezekre keresel a magad számára megnyugtató válaszokat. Ezért terelsz.

6.Lenin 2022.01.19. 11:47:45

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Mit jelent ma, ha azt írod, fiuk és lányok? Külsőleg? Vagy annak tartják magukat? Máris rossz volt a kérdésed.
Mert lehet a külső kinézete alapján fiú, miközben ő vasalónak tartja magát.
Kikről is írtál, minek az alapján? Mert te úgy gondolod, hogy......ha csöcse van akkor tuti lány, miközben nem láttad a pöcsét.

Lazán kezelted a kérdésedet.

6.Lenin 2022.01.19. 11:59:17

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A 10-ből 4 mi, a 6 mi?

-Tnéni jelentem az osztály létszáma 30.
-Részleteznéd.
-4 fiú minden kétséget kizáróan, a saját bevallásuk szerint is. A 6 lányból 3-nak pöcse van, de ragaszkodik ahhoz, hogy ő lány, de igazából 2 nem tudott minden kétséget kizáróan nyilatkozni. Az egyik elárulta, hogy néha kredencnek érzi magát és nem tudja becsukni az egyik ajtaját a pöcse miatt.
-És a többiek?
-A tököm tudja hogy mik.
-Rendben, vegyétek elő a töri könyvet. Te ott a 2. padban , olvasd el mi van a 15. oldalon.
- A törökök lerohanták a .......

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 12:01:56

@6.Lenin: "Lenin: Aki a választáson részt vett, és az érvényes szavazatok többségét egy pártra, személyre adták, akkor azok úgy gondolták, hogy az a jó verzió"

Az érvényes szavazatok száma 5 millió. 2,12 ennek NEM a többsége.

Mi köze a kettőnek egymáshoz? Semmi, de valójában kétségbe vonod a , hogy ki a győztes, és miért is.

Te írtál a megállapításomra egy nem oda illő választ"

Azt írtad: az érvényes szavazatok többségét egy pártra adták.

Erre a válaszom az volt, hogy nem. Ezt számokkal is alátámasztottam.

Az érvényes szavazatok többségét nem kapta meg egyetlen párt sem.
Neked komoly kihívásaid vannak a magyar nyelvvel kapcsolatban.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 12:03:40

@6.Lenin: te elmebeteg vagy. Tök mindegy, a példa kedvéért hová sorolod a homokost.

Ettől lejjebb már nem süllyedhetsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 12:05:23

@6.Lenin: mondok más példát: 10-ből 4 Leninnek képzeli magát. 6 Hitlernek.
Szerinted a Lenin képzetûek vannak többen?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 12:06:09

@6.Lenin: te gyári idióta, 40% az a több, vagy a 60%?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 12:07:25

@6.Lenin: nem, te hûlye, ez egy keresztény, fideszes osztály, itt csak fiúk vannak és lányok. Ne magadból indulj ki!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 12:11:30

@6.Lenin: Ez egy olyan osztály, ahol Lenint is fiúk közé sorolják, akkor is, ha vazelinnel kezelt ereszcsatorna van mindig a kezében. Akkor is, ha ő lánynak vallja magát, és a saját farkát szopja.

6.Lenin 2022.01.19. 13:42:50

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Azt írtad: az érvényes szavazatok többségét egy pártra adták.

Erre a válaszom az volt, hogy nem. Ezt számokkal is alátámasztottam.

Az érvényes szavazatok többségét nem kapta meg egyetlen párt sem.
Neked komoly kihívásaid vannak a magyar nyelvvel kapcsolatban."

Mit támasztottál alá számokkal?

www.valasztas.hu/ogy2018

A DK-ra az érvényes szavazatot leadók közel 95 %-a nem szavazott
A Jobbikra 85%-a

Melyik a több a közel 50%, vagy az 5%?

Érvényes szavazatot kb 5 millió választásra jogosult adott le a szavazó helyeken. Ennek mi köze az előző adatokhoz?

Ki nyerte meg a választást? Azonos kérdés azzal, hogy hányan is adtak le érvényes szavazatot?

És még az is teljesen más kérdés, hogy hányan is vettek részt a szavazáson, hiszen sokan adtak le érvénytelen szavazatot, pedig részt vettek a választáson, feleslegesen, hiszen az ő leadott szavazataik nem értek semmit.

A többi, személyeskedő válaszaid szart se érnek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 13:53:05

@6.Lenin: "
Ki nyerte meg a választást? Azonos kérdés azzal, hogy hányan is adtak le érvényes szavazatot"
Nem, és ezt sosem vitattam. Ne állíts szalmabábokat!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 13:55:18

@6.Lenin: "
Mit támasztottál alá számokkal"

azt, hogy a fideszre 2,12 millióan szavaztak az 5 milióbòl,ami 43%, tehát nem a többség. Azt idéznéd,ahol azt álìtom,hogy bármelyik más pártra töben szavaztak?

6.Lenin 2022.01.19. 14:02:01

@Igazamvanvagyigazamvan?:
Mást se csinálsz csak kiforgatod a fogalmakat.

5 millió választásra jogosult adott le érvényes szavazatot.

A leadott érvényes szavazatok többségét a Fideszre adták le (49%)
A többi párt, amelyek a választáson részt vettek, lényegesen kevesebb érvényes szavazatot kaptak.
3 millió választásra jogosult nem adott le értékelhető szavazatot.

Erről írtam egész idő alatt. Ezt próbáltad támadni különböző kiforgatott fogalmakkal.

6.Lenin 2022.01.19. 14:05:13

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"azt álìtom,hogy bármelyik más pártra töben szavaztak?"

Igen. Hiszen önállóan indultak, tehát úgy is kell kezelni a rájuk eső érvényes szavazatokat.

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.19. 14:55:40

@Igazamvanvagyigazamvan?: meddig nyomozati nyomogatod már ezt a seggszagu kis pattanást?

6.Lenin 2022.01.19. 15:01:10

@MAXVAL bircaman közirtó:

Mi van? Nem vetted észre amikor melléd esett a pöcegödörbe? Annyira lekötött a szarevés?

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.19. 16:00:04

@6.Lenin: öreg, szedd rendesen a gyógyszert! Már megint elfelejted, hogy én csak szarok, te meg megeszed. Évek óta ez a felállás.

6.Lenin 2022.01.19. 16:50:19

@MAXVAL bircaman közirtó:

Te egy beteg szarevő vagy, másért miért erőlködnél itt? Még a kóbor kutyák se hugyoznak le, te szerencsétlen fasz. Még egy kezdő agyturkásznak se okoznál problémát profilt készíteni rólad. (aki a nickek mögött van). Aztán kitenni a facebook profilodhoz kiegészítésként az itteni tevékenységeidet. Gondolod, hogy ez ma túl nagy feladat lenne?
De ennyit nem érsz te szarturkász. Unalmas vagy.

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.19. 18:36:52

@6.Lenin: hihi haha hoho, fáj fáj látom neked az igazság, de szart csak te eszel itt. Huggyal még nem kínáltalak meg, de ha annyira izgat, megpróbálhatjuk.

Milyen facebook, te vén szar, azt csak a hülyék használják

6.Lenin 2022.01.19. 19:02:06

@MAXVAL bircaman közirtó:

Miért fájna nekem, hogy te beteg vagy? Leszarom bárki is vagy. Unatkozom néha, és érdekel, hogy vajon hol siklott félre az ürge. Az apja szoptatta kiskorában, vagy ő szopta a nagypapát? Mindig kiderül, általában kihöttyentik az ilyen beteg faszok, mert nem képesek koncentrálni. Tuti, hogy van valamilyen testi, lelki ferdülésed, vagy mindkettő megspékelve valamilyen agyi sorvadással.
Nem vagy te olyan bonyolult, mint amit magadról gondolsz. Írjad a hülyeségeidet, mindig többet árulsz el magadról.
Bár hasonló barommal találkoztam már, de lassan tényleg kurvára unalmas kezdesz lenni, semmi extra ferdülés. Simán egy beteg seggfej vagy.

MAXVAL bircaman közirtó 2022.01.19. 20:23:53

@6.Lenin: ha te mondod, csak úgy lehet. De azért jól esik telifosni az ámulásra tátott, fogatlan nagy pofád.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 22:11:30

@6.Lenin: "leadott érvényes szavazatok többségét a Fideszre adták le (49%)

A 49% az nem a többsége az érvényes szavazatoknak. A legtöbb szavazat nem a többség.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 22:13:11

@6.Lenin: Vazze,te nem beszélni magyar! Oroszul nem tudom. Akor tán megértenéd.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.19. 22:14:07

@6.Lenin: nem érzed, hogy itt felmossák veled a padlót?

6.Lenin 2022.01.20. 10:18:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Ki mosta fel velem a padlót, és miben is?
Egy beteg szarevő, vagy te?

A 100 m-es futásban egy futó lett az első, de nem ő nyert, mert a többiek is befutottak. Ék voltak többen. Ritka nagy marha vagy, ha te ezt így számolod.

Egy választáson az az EGY párt, pártszövetség nyer, akire az érvényes szavazatok többségét adták le.
1'8-as választáson a Fideszre 49 %
a DK-ra 5%
Jobbikra 20%

Melyik szám a nagyobb?

Akkor miért nem az ellenzék nyert, ha rájuk összességében többen szavaztak? Mert azt külön számolták pártonként. Mert az úgy írja elő a vt.

Igaz a hülyék és a vesztesek úgy is számolhatják, hogy a Fideszre szavazott, 2,8 millió, de nem szavazott rájuk 8-2,8 szavazásra jogosult.
Ez igaz, de semmi értelme, mert ezt így sehol nem számolják. Mi a faszért kevered ezeket? Megnyugtat? De ez így egy baromság, teljesen figyelmen kívül hagyható Számolhatnánk úgy is, hogy az unió többi tagországát is hozzáadjuk.. Ti tényleg betegek vagytok.

Most lesz egy olyan helyzet, hogy közösen indulnak, tehát amennyiben ők kapják a többségét az érvényes szavazatoknak, ők fognak nyerni, de nem azokkal együtt, akik nem velük indulnak közösen (Iszomm, kétfarkúak, és mások)
Lehetséges, hogy a vesztesre megint több szavazat esne, ha együtt indulnának.

Tényleg ekkora seggfejek vagytok?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 10:59:51

@6.Lenin: "100 m-es futásban egy futó lett az első, de nem ő nyert, mert a többiek is befutottak. Ék voltak többen. Ritka nagy marha vagy, ha te ezt így számolod.

Egy választáson az az EGY párt, pártszövetség nyer, akire az érvényes szavazatok többségét adták le.
1'8-as választáson a Fideszre 49 %
a DK-ra 5%
Jobbikra 20%

Melyik szám a nagyobb?

Akkor miért nem az ellenzék nyert, ha rájuk összességében többen szavaztak? Mert azt külön számolták pártonként. Mert az úgy írja elő a"

Komolyan , kezdek aggódni szellemi épséged miatt.
A fidesz nem vett részt futóversenyen. A futás nem pontozásos sport.
A többsége a szavazatoknak, nem a legtöbbet kapott szavazatot jelenti.
Pont.
Ha nem tudsz magyarul, ne itt oszd az észt. Menj valami orosz felületre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:02:07

@6.Lenin: " választáson az az EGY párt, pártszövetség nyer, akire az érvényes szavazatok többségét adták"

Akire a legtöbb szavazatot adták le.
Ha van 99 induló, abból 98 egy szavazatot kapott, egy pedig kettőt, akkor kettő a száznak a többsége???

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:06:02

@6.Lenin: " beteg szarevő, vagy te?"

Mivel megettelek reggelire, ha te vagy a szar, lehet...de nem jól van ez így.
A monsat értelmét a vessző megváltoztatja, így azt sugallja, hogy te vagy a beteg szarevő, ezt kijelented, majd bizonytalanná válsz ,és megkérdezed, nem a másik-e?

Mondom én, te fordítóprogrammal dolgozol.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:22:28

@6.Lenin: lassan mondom, hogy még te is megértsd Leponex.
A fideszre szavaztak a legtöbben a pártok közül.
A többség NEM a fideszre szavazott hanem más pártokra.
Több pártra.
Ha ezen pártok szavazatait összeadnánk akkor nem a fidesz győz.
Tehát, a szavazatok többségét a fidesz nem szerezte meg.
Erről szól az összefogás is.

Amennyiben a fidesz megszerzi a szavazatok TÖBBSÉGÉT, akkor tök mindegy , a többi párt hogyan adja össze a szavazatait Összefogás címszó alatt.

Mert a szavazatok többsége az 50% plusz egy. A maradékot hiába összefogod, az sose lesz több 50% minusz egynél.

Tehát, a szavazatok többsége azt jelenti, hogy a fidesz biztosan nyer.

6.Lenin 2022.01.20. 11:23:58

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Akire a legtöbb szavazatot adták le." Vagyis ez értelmezhető a törvényből levezetve, hogy az érvényes szavazatok többségét, hiszen az, hogy a te értelmezésed szerint az érvénye szavazat többség az ellenzékre jutott, ÉRTELMEZHETETLEN, mert akkor nekik kellett volna nyerni, hiszen a legtöbb szavazatot is ők kapták, de összességében, ami itt nem jelent semmit, csak a beteg lelkűek érezhetnek ennek a félremagyarázásával kétes, örömöt.

Értettem én elejétől fogva, hogy te egy fogalom félreértelmezésén lovagolsz, tévesen. Ezért hoztam a futók példáját, mert akkor ott is mások nyernének, nem az elsőnek befutó.

Melengesd a nyomorult sérült lelkedet egy hamis értelmezéssel továbbra is, ha úgy gondolod van értelme. NINCS.

"Ha van 99 induló, abból 98 egy szavazatot kapott, egy pedig kettőt, akkor kettő a száznak a többsége???"

Nem a szavazatok többsége, hanem az EGY részvevőre jutó szavazatok többsége, mert az számít. NEM a 98 résztvevő nyert, hanem csak EGY mert ő kapta a több szavazatot vagyis (ITT) az érvényes szavazatok többségét.
Mert ebben az esetben CSAK ez számít, a te érvelésed ebben az esetben ÉRTELMEZHETETLEN, mert ha számítana, akkor 98 nyertek volna.

Amit te csinálsz az értelmetlen magyarázkodás, fingreszelés.

Jóska a buszmegállóban részegen vár. Zemplénben Füzér dísze egy vár.

Akkor most mi van? Kire is vár Füzér dísze?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:26:59

@6.Lenin: " a hülyék és a vesztesek úgy is számolhatják, hogy a Fideszre szavazott, 2,8 millió, de nem szavazott rájuk 8-2,8 szavazásra jogosult.
Ez igaz, de semmi értelme, mert ezt így sehol nem számolják. Mi a faszért kevered ezeket? Megnyugtat? De ez így egy baromság, teljesen figyelmen kívül hagyható Számolhatnánk úgy is, hogy az unió többi tagországát is hozzáadjuk.. Ti tényleg betegek vagytok"

Nem tanulsz, Lenin/Leponex.
Ez szalmabáb érvelés.
Küldd be a szüleidet!

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:30:20

@6.Lenin: "értelmezésed szerint az érvénye szavazat többség az ellenzékre jutott, ÉRTELMEZHETETLEN, mert akkor nekik kellett volna nyerni"

Sehol nem állítottam ilyet.
Te alkalmatlan vagy értelmes beszélgetésre.
Azt mondtam, a szavazatok többségét ( nem keverendő a legtöbb szavazattal) nem nyerte el a fidesz. Pont. Nem többet.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:32:39

@6.Lenin: "félreértelmezésén lovagolsz, tévesen. Ezért hoztam a futók példáját, mert akkor ott is mások nyernének, nem az elsőnek befutó"

Szar példa, nem értelmezhető. Tehát nem is példa.
A választást nem a leggyorsabb nyeri.
A futást nem pontozzák, nemclehet szavazni a győztesre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:33:47

@6.Lenin: Jóska arra vár, hogy megjöjjön az eszed, Lenin. De az már elment.

6.Lenin 2022.01.20. 11:35:20

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Végre elismerted, hogy kevered a fogalmakat. Tök értelmetlenül.
Neked mindent a szádba kéne rágni, mert nem a szöveget értelmezed, hanem egyes részinek az értelmezésén lovagolsz, teljesen feleslegesen azt bizonyítva, hogy a szöveg értelmezése neked problémákat okoz.

"A többség NEM a fideszre szavazott hanem más pártokra.
Több pártra."
És ki győzött, és miért is?

A Fidesz, mert az érvényes szavazatok többségét kapták (ezt számolják) a többi pártra összességében több szavazat jutott, de ez picsafüst, mert szart se ér, hiszen egyenként lófaszt jelent, amit kaptak, legfeljebb egy sorrendiséget jelenthet nekik, a képviselők számában.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:36:52

@6.Lenin: "
Jóska a buszmegállóban részegen vár. Zemplénben Füzér dísze egy vár.

Akkor most mi van? Kire is vár Füzér dísze?"

Íme az eklatáns példa, hogy nem tudsz magyarul.
Nem csoda, ha képtelen vagy értelmezni olyan egyszerű dolgot, mint a legtöbb és a többség jelentése közötti különbség.

6.Lenin 2022.01.20. 11:41:43

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Szerinted értelmezhetetlen, mert akkor el kéne ismerned, hogy nem érted.

Futásban az NYER AKI ELSŐNEK ÉR CÉLBA. Neked ez értelmezhetetlen.
A választáson az nyer aki az érvényes szavazatok többségét kapja.

Mindkét esetben a szöveg értelmezése adja a szavak értelmét.

Jóska vár, és Füzér egy vár.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:42:47

@6.Lenin: na, akkor szépen, lassan:
Nem mondtam, hogy nem a fidesz győzött.
Megszerezte a legtöbb szavazatot.
Nem szerezte meg a szavazatok többségét.
A szavazatok többségét más pártok szerezték meg.
A pártok szavazatai nem összeadhatóak.
Kivéve koalíció esetén.
Erről szól az Összefogás is.
Hogy megszerezzék a legtöbb szavazatot.
Ami akkor mondható a szavazatok többségének, ha 50% fölött lesz.

A nem szavazók és az érvénytelen szavazatok nem játszanak.
Ezzel sem számoltam, te hoztad fel, mintha az én érvem lenne. Szalmabáb.
Idióta vagy, alapfogalmakkal nem vagy tisztában, a magyar nyelv számodra értelmezhetetlenül bonyolult.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:45:04

@6.Lenin: te szellemi toprongy, a Fűzér után van egy "egy"!
A Jóska után nincs.
Te neked fogalmad sincs az igéről, határozatlan névelőről?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:45:49

@6.Lenin: "Futásban az NYER AKI ELSŐNEK ÉR CÉLBA. Neked ez értelmezhetetlen.
A választáson az nyer aki az érvényes szavazatok többségét kapja"

Na, ezért szar a példa.

6.Lenin 2022.01.20. 11:47:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azt tudod, hogy most személyeskedtél, de nem cáfoltál semmit?

A legtöbb és a többség értelmét a szöveg amiben szerepelnek az határozza meg.

A 18-as választáson az ellenzék kapta az érvényes szavazatok többségét, de bassza meg mégsem nyertek, mert a hülye törvény szerint nem az a lényeg egy választáson, hogy kikre esik a szavazatok többsége, összességében.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:47:51

@6.Lenin: magasugrásban meg nem. Toronyuģásban sem. Fociban sem. Tehát, a futó példád egy fos.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:49:12

@6.Lenin: " törvény szerint nem az a lényeg egy választáson, hogy kikre esik a szavazatok többsége, összességében"

Upsz, kimondtad! Látod , kicsit nem figyelsz...

6.Lenin 2022.01.20. 11:49:59

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Neked van diplomád fingreszelésből?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:52:54

@6.Lenin: te jó Isten! Ekkora balfék, mint te!
Jóska vár. Cselekmény. A vár itt ige.
Fűzér egy vár. Fűzér egy darab vár. A vár itt főnév. Nem ige.
Ha az egy nem lenne ott, akkor Fűzér vár. Tehát, Fűzér nevű illető vár valakire, valamire.

Te hogy végezted az általánost? Fűzéren féldisznóért?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:53:50

@6.Lenin: reszellek is, de sajnos nem lesz belőled semmi használható. Fing maradtál.

6.Lenin 2022.01.20. 11:54:08

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Akkor az ellenzék nyert 18-ban, hiszen ők kapták a szavazatok többségét?
Azt számolják?
Ne bassz , ez egy új infó? Vagy?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 11:56:46

@6.Lenin: "18-as választáson az ellenzék kapta az érvényes szavazatok többségét, de bassza meg mégsem nyertek, mert a hülye törvény szerint nem az a lényeg egy választáson, hogy kikre esik a szavazatok többsége, összességében"

Másold már be, mikor mondtam mást?

Ha nem tudod, az azt jelenti, hogy képtelen vagy vitázni, hazugságokat gyártasz, kijelentéseket értelmezni alkalmatlan az agyad.

6.Lenin 2022.01.20. 11:57:22

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Vagyis a szövegkörnyezet adja meg a szó értelmét?
Ne bassz?
Ennyire összezavarodtál?
Netán elismerted, hogy szövegértelmezésed kritikán alul van?

6.Lenin 2022.01.20. 12:00:45

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Már csak vergődsz, és személyeskedsz. Két példán is elbuktál.
Orvos mondta már, hogy nárcisztikus tüneteid vannak?

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 12:01:16

@6.Lenin: "A Fidesz, mert az érvényes szavazatok többségét kapták (ezt számolják) a többi pártra összességében több szavazat jutott"

Namost hogy is van ez? A fidesz kapta a szavazatok többségét, mert a többi párt kapta a szavazatok többségét???

Talán a fidesz kapta a legtöbb szavazatot az induló pártok közül!
( figyelem, Lenin/Leponexnek jelezném, az induló adott esetben nem egy katonás hangvételű zeneszám)

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 12:08:33

@6.Lenin: "
Vagyis a szövegkörnyezet adja meg a szó értelmét"

Sajna ez megint egy terelés. Adott esetben van rá megfelelő fogalom, nemkell máshogy értelmezni.
A fidesz megszerezte a szavazatok többségét. (nem)
A fidesz szerezte a legtöbb szavazatot.(igen)

Ha a szövegkörnyezet határozná meg, akkor létre se jött volna az Összefogás, hisz a fidesz szerezte meg a szavazatok többségét, ergo csak a kisebbségét adhatnák össze az ellenzéki pártok.

Ha a fidesz megszerzi a szavazatok többségét, az azt jelenti, hogy már nem maradt többség, csak kisebbség( kevesebb rész).

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 12:10:53

@6.Lenin: "
Már csak vergődsz, és személyeskedsz. Két példán is elbuktál.
Orvos mondta már, hogy nárcisztikus tüneteid vannak?"

Ez konkrétan csak vergődés és személyeskedés.
( a fordítóprogram javításához: felsorolás esetén az és elé nem teszünk vesszőt a magyar nyelvben)

MAXVAL bircaman közbaszó 2022.01.20. 12:15:59

Baszni fogok és tartalmat tolni
Olyan ez most, mint egy comeback
A szuka érti a stílusomat és a szlenget
Baszni fogom, mint a dollár a tengét

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 12:24:11

@6.Lenin: ", mert a hülye törvény szerint nem az a lényeg egy választáson, hogy kikre esik a szavazatok többsége, összességében"

Eddig azt mondtad, a fidesz azért nyert, mert rájukvesett a szavazatok többsége összességében.

6.Lenin 2022.01.20. 12:56:54

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A fidesz megszerezte a szavazatok többségét. (nem)
A fidesz szerezte a legtöbb szavazatot.(igen)

Miért nyert a Fidesz a többi párttal szemben? Mert ők kapták az érvényes szavazatok többségét (a legtöbb szavazatot). Ez a lényeg. A másik verziónak más az értelme, semmi köze a vt-hez hiszen nem azok nyernek, akikre összességében a legtöbb szavazatot adták. Ez a verzió ebben az esetben értelmetlen a vt szerint. Ez a sérült lélek hájjal kenegetése.

Fingot reszelsz vidáman. Neked itt az a lényeg, hogy a Fidesz győzelmét próbáljad, kisebbnek mutatni. Ezért képes voltál ilyen tök jelentéktelen kérdésen ennyit baszakodni. most már csak vergődsz. ez már nem érdekel.

Már próbálsz belekötni minden lényegtelen részletbe. Azt el kell ismernem, hogy a végletekig képes lennél harcolni a saját hülyeségedért.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 13:04:12

@6.Lenin: jajj, Lenin, te olyan hülye vagy, mint az elején. Húzd magadra a szarkofágot, és tanulmányozd a magyar szavak és kifejezések szótárát.

Igazamvanvagyigazamvan? 2022.01.20. 13:10:37

@6.Lenin: "Fingot reszelsz vidáman. Neked itt az a lényeg, hogy a Fidesz győzelmét próbáljad, kisebbnek mutatni"

Mitől esz azért kisebb a fidesz győzelme, ha azt mondod, a legtöbb szavazattal nyert???

6.Lenin 2022.01.20. 13:10:39

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Mit gondolsz a szótárban, hány olyan szót, kifejezést találnánk, amelyeknek az értelmezését csak a szövegkörnyezetében lehetne értelmezni?

Hozzak még több példát a kettő kevés volt?
süti beállítások módosítása