„Örkénypista” a XXI. században

Kedves barátaim a múltból, a jelenben és az Úrban.

Megváltoztak az internetes tartalomfogyasztási szokások. Amit 60 másodperc alatt nem lehet feldolgozni, az „nem is érdekes”. Nem véletlenül olyan népszerű az egyik erre szakosodott csatorna. De nem is olyan régen élt egy magyar ember – milyen más állampolgár is lehetett volna – aki ezt már megoldotta. (Neeeem, nem a „Csák Norbi”Chuck Norris – vagy ahogy az egykori mozi hajón beharangozták: „Kák Norrisz”…)

Ne kapkodjatok, annyira, ezt az „egyperces” gondolkodást már régen „feltaláltam”! Csak akkor ez nem jutott el ilyen gyorsan hozzátok. Persze az én mutatóm, már akkor másként járt. (Neeeeem, nem a lábam között Te!) Én már próbáltam akkor is a fejemmel gondolkodni. Igaz, nem akartam annyira a kirakatban lenni, (e sorok írójához hasonlóan…) mint manapság szokás. Ma meg már úgy vannak egyesek a tartalomgyártással, mint az egyszeri háziasszony a konyhában. Mit össze gürizik a vasárnapi ebéd előállításával, aztán meg pár perc alatt túl vagytok az egészen.

ora_tiktok.jpg

Na jó, egy dologban megelőztetek. A képi feldolgozásban. De erről nem tehetek. Jól néznék ki, még azt is feltaláltam volna nektek. Meg még fizettem volna a netadót is helyettetek, hogy meg tudjátok nézni, nem? Azt hittétek, hogy azt nem fogjátok. Dehogy nem. De legalább a szátokat ne fogjátok be a többi adó miatt. Mert ugye, megmondták, hogy nem lesznek újak… Meddig kellett rájuk várni a legutóbbi nemleges bejelentés óta? Egy percet! (Se!)

Na most ennyit szántam rátok, egy percet, mint egykoron. Mondjuk, én nem fogok jogdíjat kérni minden egyes alkotásotok után.

Hé emberek, mennyi időt akartok még (élni?) Nem pörög annyira az a mutató. Hahó, Tik-tak, akarom mondani TikTok. Hova siettek? Ennyire várjátok a végét? De minek a végét? Utána mindig kezdődik valami új. Igen az élet is… legfeljebb nem a tiétek.

Kép: Pixabay meg egy „kis” segítség

üdv: Jumbóka a #Fejszelep, és a #BloggerKépző és az #Mbbkujratöltve ajánlásával