Megint állítani kell

Újabb (bő) fél év telt el azóta, hogy legutóbb állítottuk az óránkat. Akkor előre. A médiumok azonban még mindig nem tanulták meg, hogy elég ezt a dolgot egy szimpla hírként közölni. Jó, értem, fontos hír. Tegyék akkor vezető helyre. „Kreatív” kormányunk újabb burkolt vagy nyílt adóemelési terveinek promóciója elé. De könyörgöm!  Hagyják a több mint harminc évvel ezelőtti (akkor talán még valós, bár…) takarékossági statisztikákat, meg egyéb ideológiai megközelítéseket. Főleg, hogy újat meg végképp nem tudnak mondani. Akit (még) érdekelnek az ezzel kapcsolatos dolgok, majd utánanéz…

Én se ragoznám tovább. Másfél évvel ezelőtt még megpróbáltam egy kissé könnyedebb stílusban megfogalmazni a gondolataimat. Nyilván nem abban a hitben, hogy ettől majd bármi is megváltozik. Mondjuk úgy a magam „szórakoztatására”. De, ahogyan az előbb leírtam, aki nem tud újat mondani, az ne ismételgesse, így én sem teszem. De aki utána akar nézni, vagy még nem olvasta, az most megteheti, ha ide kattint.

Azóta azért történt valami… Az oroszok kijelentették, hogy ez lesz az utolsó. Tudom, az az idő már elmúlt, amikor rájuk hallgattunk. Bár néha lehet, érdemes lenne azért meggondolni…

Aki meg kitalálta, állítgassa, ha már nincs más, amit tudna!