Képrejtvény 2. – A feladat

Az első feladvány sejtelmessége után lépjünk ki az árnyékvilágból! Annál is inkább, mert éppen itt az ideje egy kis kirándulásnak a téli álom és a tavaszi fáradtság után. A kirándulást tessenek szó szerint érteni. Például azért, hogy a mellékelt kép szerinti ellentmondásba ütközhessenek! Természetesen a játék csalafintasága abban rejlik, hogy a helyszínnek semmi köze a felirathoz. Ha csak az nem, hogy tényleg egy halászcsárda található rajta. Igen ám, de hol? Legyen ez a második feladvány! Ha néhány nap múlva kitágul a kép, akkor persze joggal csap a homlokára az ember, hogy bizony „láttam már valahol”. Az épület tetején levő feliratot éppen le is takarhattam volna, de hátha a „reklámzabálók” köréből érkezik a helyes megfejtés.

 

halaszcsarda1.JPGMondjuk azt, hogy nekem szerencsém volt, és valóban kívül-belül melegség töltött el azon a tavaszi napon, amikor megpillantottam „valahol” ezt az építményt. Hiszen a mostani hétvégén igencsak szélsőséges időjárásra számíthatunk. De ha a szobában jókedvvel tekintünk a napsütötte környezetre, bizonyára szebb gondolatok fogalmazódnak meg a húsvét kapcsán az olvasók fejében, mint nekem néhány éve.

A technika egy kicsit engem is megtréfált, mert a fotó sérülése miatt nagyobb részt kellett levágni a kívánatosnál, de a lényeg így is látható lesz – persze csak a megfejtésben! Jó pihenést és kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!