Csatornakeringő újraértelmezve

Jaj, bocs, sajnálom, sorry, entschuldigung, vagy mit mondjak még! Talán még egy mea culpa idefér a végére, ha nem is teljesen azt jelenti, de tény, hogy nem vagyok egy jövőbe látó.

Hogy is vetemedhetnék arra, hogy felelősségre vonjak olyas valakit, aki végül is jót tett velem? De nem láthattam, na! Sőt, lehet, hogy meglepetést akart szerezni!

Történt ugyanis, – mint ahogy nemrégiben beszámoltam róla„elvették” tőlem a Bundesliga-közvetítéseket. (Sőt, erről egy egész ország értesült, mert elolvashatták az Index címlapján.) Erre mit ad Isten, pár nap múlva kaptam egy Viber-üzenetet otthonról, amelyben egy árulkodó kép volt. Azt láthattam, hogy beléphetek az arénába. (ARÉNA4) Hurrá, heuréka! – gondoltam magamban. Hátha láthatok még jó focit. (Ha már az itthoni annyira ellentmondásos! – több szempontból is.) De miért nem szóltak előre? Pl. hogy új hónap, új csatorna.

keringo_csatorna_logok_ujra.jpg

Boldog, boldogtalan megtalál a telefonhívásaival. A bugyi árustól kezdve Orbán Viktorig se szeri se száma az ismeretlen – vagy legalábbis a készülékem könyvtárában nem regisztrált – betelefonáló jobbnál is jobb ajánlataival. Hogy honnan szerzik be az adataimat az egyre „szuperebb” GDPR előírások betartása mellett? Nem is értem. (Illetve dehogynem.) Minden valamire való regisztrációnál „elmondom”, hogy küldhetnek e-mailt, ha ezzel megkönnyebbül a lelkük, csak ne hívogassanak! A „levélszemétben” meg minden elfér.

Én azért elég nagy gyűjtögető vagyok. Mire végleg kidobok valamit, elég sokszor átgondolom. (Csak ritkán jön be, hogy mégse kellett volna.) Na azért az igazi szemetest már nem túrom vissza a maradékért. De a számítógépen levő kukámat átnézem, mielőtt kiürítem a levélszemetet. A különféle szűrők azért előfordul, hogy a nem várt irányban is önállósítják magukat. Lényeg, hogy nem találtam elektronikus értesítést sem a problémámra.

Végül is mindenki jól járt! Megtartottam az előfizetést a szolgáltatómnál, és még a német focit is nézhetem. (Majd kíváncsi vagyok meddig tehetem ezt árváltozás nélkül.) De azért a végére csak ideszúrom, hogy KÖSZÖNÖM!

Kép: pixabay segítségével készült, sajátos montázs-technikával

üdv: Jumbóka a #Fejszelep, és a #BloggerKépző ajánlásával